10 december 2017

Explore the great outdoors together

The Scraproomblog; December Freaky Fast Friday Formula.

Ik vind dit zo'n leuke manier van scrappen; Foto's uitzoeken, bijpassend papier uitzoeken, alle onderdelen van de formule snijden, een beetje schuiven en plakken.
In dit geval heb ik gebruik gemaakt van de "outdoor trail" collectie van Kaiser Craft, aangevuld met donkerbruin cardstock voor de matten.
nadat alle onderdelen geplakt waren heb ik, bij gebrek aan bijpassende embellishments, een paar elementjes en de titel uit het papier geknipt. Verder nog een paar rubons en brads toegevoegd, lijntje rondom de layout getekend en KLAAR.

 
 
 
Ook na het maken van deze layout bleef ik nog met een berg bijbehorende foto's zitten. Daarom heb ik ervoor gekozen om voor de pagina naast deze, gebruik te maken van een layoutmal waar ik lekker veel foto's in kwijt kon.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten