17 december 2017

Beautiful day

A2Zscraplets; December 2017 challenge.
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1116110865158661&type=3
Voor deze challenge moest ik materialen hergebruiken op de layout. Ik heb hiervoor de zwarte tag gebruikt, deze komt van kleding, de reclame staat aan de onderkant en deze kon ik mooi wegwerken met wat strookjes en stickers. Het lintje heb ik uit een T-shirt geknipt en het touw komt van de verpakking van een bos bloemen.
Het gebruikte papier en de stickers komen allemaal uit de "Serenade" collectie van Basic Grey.
De chipboard titel heb ik met een bruine stift gekleurd.
Op de achtergrond is met behulp van een sjabloon en distressinkt wat bruin aangebracht. Rondom de layout is nog een lijntje getekend met een fineliner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten