02 oktober 2016

Scandinavië 2016

De foto's die wij als laatste hebben gemaakt en zijn afgedrukt, dat vind ik altijd de leukste om mee aan de slag te gaan. Ik neem mij dan altijd voor om direct met dat project te beginnen en het af te maken. Helaas komt daar in werkelijkheid weinig van. Het beginnen gaat altijd wel, maar na een aantal layouts ga ik vaak weer over op andere "onafgemaakte projecten". Ach dat is het voordeel van scrappen, alles mag en kan, zolang het maar leuk is!
Afgelopen week heb ik de afdrukken van de vakantiefoto's van afgelopen zomer binnen gekregen, ohhhh wat zitten er weer leuke foto's tussen, heerlijk nagenieten.
Doordat er bij zo'n serie afdrukken altijd van die overzichtsafdrukken zitten met alle foto's in miniformaat, kwam ik op het idee op deze te gebruiken voor de voorpagina van mijn album. We hebben afgelopen vakantie veel gedaan en zijn op veel plaatsen geweest. Ik heb daar een soort inhoudsopgave voor het album van gemaakt, met daarbij op elke dag een minifotootje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten