27 maart 2016

Vista Pacfico

ShopMuch?: Sketch-y-Friday March 25 2016.
Voor deze schets heb ik gebruikt gemaakt van papierblokken van de Action, aangevuld met groen cardstock voor de achtergrond.
Van het zandkleurige papier heb ik rondom een randje afgescheurd. Het grote vlak heb ik met de naaimachine op het cardstock vastgezet.
Uit het midden van het zandpapier heb ik een vlak gesneden welke ik als mat voor de foto's heb gebruikt.
Ook de gestreepte strook heb ik met de naaimachine vast gezet.
De titel is met behulp van de Cricut uitgesneden (pffff wat een klus om die dunne letters vast te plakken).
Het kompas de blaadjes en bloem zijn met een stans uitgesneden.
De metalen vlinder is van Tim Holtz.


 
Naast deze schets heb ik nog een journaling page genaakt. Ook hierop heb ik het zandkleurige papier op het groene cardstock vastgenaaid en komt de titel uit de Cricut.
 
 


5 opmerkingen:

  1. Great take on the sketch! The papers are perfect with the nice photo! Thank you for joining us at ScrapMuch?! Åsa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great pages, Esther! Lovely papers and photos!
    Thanks for joining us at ScrapMuch?! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de naaimachine, wat leuk! Maakt het lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful page, love that you made it a two pager and the pops of dark red are fab too! Thank you for joining us at ScrapMuch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great layout. Love the papers you used and elements. Thanks for playing along with us at ScrapMuch?!

    BeantwoordenVerwijderen