15 maart 2016

Agouti

Stuck?!: March 1 2016 Challenge reveal.
Ook deze enkele layout heb ik gebruikt om de pagina naast een journalingpage te vullen.
Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van grijs en bruin cardstock.
Op het bruine cardstock heb ik willekeurig druppels walnutinkt laten vallen.
Daarna heb ik allemaal restjes van de Granola collectie van Basic Grey gebruikt om de vlakken achter de foto's te maken. Een aantal hoekjes zijn met een cornerpunch afgerond.
Nu de rubons (ook van Granola) aangebracht en de houten letters tbv de titel.
Als laatste nog met miniletterstickers de subtitel opgeplakt.

 
 

4 opmerkingen:

  1. Great colour combo and use of the rub-ons! Awesome photos! Thanks for playing along with Stuck?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great page, love the earthy colours! Thanks for joining us at Stuck?!Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het super hoe je de effen achtergrond veranderd hebt in helemaal geen effen achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous natural page, love the simple take on the sketch. Thanks for playing along with Stuck?!

    BeantwoordenVerwijderen