06 februari 2016

Dolfijne XXXjes


My creative sketches; January sketch.
Een schets voor een enkele layout met 1 foto, hiervoor heb ik nog een leuke foto liggen van een aantal jaren geleden. Mijn moeder krijgt een kus van een dolfijn!
Ik heb gebruik gemaakt van de "Que sera" collectie van K&Company.
De XXXen en de hartjes zijn van chipboard, deze heb ik eerst blauw gemaakt met gelatos (niet helemaal dekkend) en daarna met blauwe glitterlijm bewerkt.


http://mycreativesketches.blogspot.nl/2016/01/january-sketch.html

Voor de pagina naast deze, heb ik een willekeurige schets van het internet gebruikt. De chipboard dolfijnen die op deze layout verwerkt zijn, zijn met zilveren pigmentinkt gekleurd.

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb ik ook nog dolfijnen foto's liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very Nice layout! Thanks for playing along at My Creative Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome layout with the sketche!!Thank you for playing along with My Creative Sketches!!:)

    BeantwoordenVerwijderen