27 januari 2016

ZVH2

ScrapMuch; Sketch-y Friday January 22 2016
Deze schets sprak mij gelijk aan toen ik 'm online zag komen!
Tja, wel weer een enkele layout, maar goed, ik heb nog een leuke uitvergroting van het afzwemmen liggen. Alle andere foto's van dit thema kan ik nog wel een keertje in een colorblock verwerken.
Ik heb gebruik gemaakt van verschillende restjes van collecties van Simple Stories. Qua kleur kun je ook van dit merk prima series combineren.
Op het achtergrondvel heb ik spetters blauwe ecoline aangebracht. Gewoon een beetje ecoline op een kwastje doen en tegen de steel tikken.
De randen van de papiervlakken en de foto heb ik met zwarte stazoninkt afgewerkt.
De visjes, het hartje ed. zijn allemaal uit de vellen papier geknipt. De slippers komen van een stickervel en het label uit een embellishmentzakje.
Voor een beetje diepte in de layout heb ik 3 chipboard hartjes en een visje toegevoegd.
Als rand heb ik met een tacky glue pen een lijn rondom de layout getrokken, hierop een heb ik een touwtje geplakt.
Als laatste nog een paar dew drops over de pagina verdeeld.


 

6 opmerkingen:

  1. Thanks so much for playing along with us at ScrapMuch. I love this photo and the layout it perfect. - DT Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fun layout, Esther! I love the combination of papers you used, and the great photo!
    Thank you for joining us at ScrapMuch?! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great colour choices, the papers make your photo pop off the page! Love your embellishing! Thanks for playing along with ScrapMuch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just agree with the lovely laidies above!! Great take on the sketch!! Thanks for sharing with us at ScrapMuch? Anna xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a great page and fabulous embellishing! Thank you for joining us at ScrapMuch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous page! I agree that many Simple Stories collections can be mixed and matched quite beautifully. Love that picture! Thanks for sharing with us at ScrapMuch?

    BeantwoordenVerwijderen