24 januari 2016

Curacao dec 2009

Stick it down; Januari 2016
Dit keer de enkele schets van Stick it down gebruikt. Papier en embellishments komen van de Que Sera serie van K&Company.
Om er toch een dubbele layout van te maken heb ik er een pagina naast gemaakt met behulp van een sjabloon van make me. Ik had een hele stapel onderwaterfoto's liggen die helaas, allemaal niet al te best zijn. Maar ik wilde ze toch in mijn album verwerken. Daarbij bood deze mal een perfecte uitkomst.
De schets heb ik gebruikt om mijn journaling van de dag op te verwerken. Normaal zijn dit veel langere teksten, maar omdat we vandaag niet veel hebben gedaan kon ik met het kleine stukje tekst ruimte op de schets prima uit de voeten. Ik heb de tekst direct op het achtergrondvel geprint.
De randen van de achtergrondvellen, strookjes en de foto's zijn allemaal met zwarte distressinkt en een tool afgewerkt. Zo komen de foto los van de ondergrond, zonder dat er harde lijnen ontstaan.
De foto's zijn samen op 1 vlak gemat.
De accolades zijn uitgesneden met de Cricut.
Links is een randje rhinstones aangracht.
De swirl rechts onderin is een standaard embellishment uit de collectie.

 
 
 
 



7 opmerkingen:

  1. Beautiful page Esther! Thanks for playing along with us at Stick It Down!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that mosaic!! awesome job! lovely pictures!

    Alicia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your choice of colors for the design. Lovely page.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the colors you picked. Thanks for playing along with us at Stick it Down.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love how the title is part of the photo! great take on the challenge. Thanks for creating with us at SID!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig hè, printen op je achtergrond vel... :)
    Is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous page! These summery colors are just perfect! Thanks so much for joining us at Stick It Down!

    BeantwoordenVerwijderen