06 december 2014

Magma River

Voor de sketch challenge van My creative sketches heb ik deze layout gemaakt. Toen ik de schets voor het eerst zag moest ik gelijk denken aan een layoutmal welke ik heb liggen (helaas niet meer leverbaar in de winkel). Omdat ik graag dubbele layouts maak was de pagina naast de schets dus snel ingevuld. Nu op zoek naar een set foto's waar ik er veel van had, ook dat was geen probleem. Voor het papier kwam ik al snel uit bij de geweldige zomerserie "summer" van American Crafts (deze is nog wel leverbaar). Voor de schetspagina ben ik begonnen om met behulp van een sjabloon golfjes te inkten, links bovenin en rechts onderin. Over de inkt heb ik een beetje transparante embossingpoeder gestrooid, niet te veel, dus ook niet helemaal dekkend. Daarna is de pagina volgens de schets verder uitgewerkt. De letters voor de titel komen van een sheet van Tim Holtz.

 
 
 
En dan nog een pagina ernaast.......

2 opmerkingen:

  1. Love your layout, awesome use of the sketch Thank you for joining our challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your bright colore!So cute!! Thank you for playing along with us at My Creative Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen